Herken je dit:  

  • Reclame en online bannering is steeds minder effectief;
  • B2B kopers lijken steeds meer op consumenten en worden steeds veeleisender;
  • De goede mix tussen digitaal en toch persoonlijk neemt in belang toe;
  • B2B kopers maken niet meer zo makkelijk tijd vrij voor een salesgesprek;
  • Een te kleine salesfunnel en een gebrek aan sales qualified leads.  

Hoe vindt jouw potentiële klant zijn weg naar je jouw B2B bedrijf? Hoe kan je hem of haar helpen te kiezen voor jou en hoe genereer je voldoende sales qualified leads?  Het antwoord op deze vragen krijg je in de interactieve workshop "Inbound Sales & Marketing”  

Over de workshop  

Inbound sales & marketing is gebaseerd op het principe: wordt gevonden door potentiële klanten vanuit de doelgroep, zonder deze te storen met traditionele marketinginstrumenten, zoals advertenties, direct mailing, cold calling en cold canvassing. Een optimale inzet van content marketing en marketing automation staat daarbij centraal. Net zoals een beter samenspel tussen marketing en sales. 

Caramel Business en DutchmarQ bieden je een krachtige workshop waar de kansen van je bedrijf met inbound sales & marketing centraal staan.   

Wanneer: donderdag 12 oktober van 19.00-21.00uur
Waar:       kantoor Caramel Business, Czaar Peterstraat 157 in Amsterdam
Kosten:     geen  

Jasper van Bochove van Caramel Business zal ingaan op hoe je met behulp van een persona een customer journey van een B2B koper in kaart brengt als basis voor een effectieve inbound marketing aanpak.  

Paul Hassels Mönning van DutchmarQ licht aan de hand van concrete voorbeelden toe waar op te letten bij het inrichten van een inbound sales & marketing aanpak en geeft tips over onder meer content mapping en hoe je effectief relevante leads kunt genereren.  

Geef je bedrijf met website op bij het inschrijven, en maak kans op een behandeling van je commerciële case in deze workshop.  

Na afloop van de workshop is er ruime gelegenheid om onder het genot van een hapje en drankje met de andere deelnemers over je ervaringen en de volgende stappen die je zou willen zetten met inbound sales & marketing in jullie organisatie.  

Voor wie?

De workshop is speciaal ontwikkeld voor commercieel eindverantwoordelijken en marketing managers bij B2B bedrijven met meer dan 20 medewerkers. Denk aan functies als commercieel directeur, sales manager, business development manager en marketing manager. Gedreven en leergierige personen met de ambitie om de klant centraal te stellen en de kansen van het online kanaal te benutten. 

Kosteloos aanmelden 

Er zijn geen kosten aan deelname van deze workshop verbonden. Maar wees er snel bij, er zijn slechts 12 plaatsen beschikbaar. Aanmelden voor deze workshop kan via het formulier hier rechts. Wil je kans maken op een behandeling van je commerciële case in deze workshop, laat dat dan in het veld "vraag of opmerking" aan ons weten.    

Organisatie

Jasper van Bochove van Caramel Business en Paul Hassels Mönning van DutchmarQ zijn ervaren specialisten met gezamenlijk ruim 45 jaar ervaring en een passie voor online en klantgerichte marketing & sales in B2B.     

    

We zien je graag op donderdagavond 12 oktober!   

 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”