Soms ben je als ondernemer ronduit trots.

T-Mobile Zakelijk is al zeven kwartalen op rij de snelst groeiende zakelijke provider in Nederland. Belangrijke succesfactor is dat T-Mobile Zakelijk extreem klantgericht is en customer experience hoog op de agenda heeft staan.  

En daar heeft Caramel Business vanaf de start aan bijgedragen.



Jasper sprak Boris van Beek, directeur digital & customer operations zakelijk, over de customer-experiencereis die T-Mobile Zakelijk, klant van Caramel Business onderneemt.

In de uitgebreide blog die Jasper schreef en die ook op Marketingfacts werd gepubliceerd staat de customer experience bij T-Mobile Zakelijk centraal. 

In de blog staat vertelt Boris van Beek over de strategie, aanpak, resultaten, rol van Caramel en de next steps met behulp van artificial intelligence.

Een ware transformatie van een bedrijf dat de emotie en de mens achter de klant centraal zet. 

Lees de blog hier

 

Meest recente nieuws

 
“Jouw bedrijf laten
groeien door enthousiasme?”