“Caramel brengt ons karakter in kaart met een aanMERKelijk resultaat!”

Onlangs is Caramel aan de slag gegaan voor contactcenter ContactCare met een merktraject. 

"Smaakmaker in merkbouw" Roderik heeft binnen Contactcare verschillende sleutelpersonen geïnterviewd en een workshop "merk in uitvoering" georganiseerd met zeven energieke en betrokken medewerkers. Vervolgens heeft Caramel de brandstory geschreven i.s.m. Fleur van Bladel, marketing specialist bij ContactCare.

Momenteel wordt door "creatief smaakmaker” Roel ter Voort gewerkt aan het ontwerp van een nieuwe website, geheel in lijn met de brandstory en het opgefriste en versterkte merkkader. Zo opent dit verstevigde merk nog meer deuren voor ContactCare om bedrijfsgroei te verwezenlijken.

Blij zijn we met de ervaring van Fleur van Bladel: "Caramel brengt ons karakter in kaart met een aanMERKelijk resultaat voor de waarde van ContactCare!". 

Meest recente nieuws

 
“Jouw bedrijf laten
groeien door enthousiasme?”