“Ervaar ook de kracht van de superpromoter”

 

Caramel Business en Treestone bieden je een krachtige workshop waar je meest enthousiaste klanten, de superpromoters én de kansen om met hen te kunnen groeien centraal staan. 

Waarom zijn superpromoters belangrijk voor je organisatie?

  1. Superpromoters bevelen je aan en hebben dus een positief effect op de omzet en reputatie van een bedrijf
  2. Superpromoters zijn kritisch en betrokken en geven veel feedback waarmee je je organisatie kan verbeteren 
  3. Superpromoters zijn ideale kandidaten voor co-creatie trajecten. Of het nu gaat om het ontwikkelen van een nieuw product, een marketingcampagne of een nieuwe strategie 

Voor wie?

De workshop is speciaal ontwikkeld voor algemeen en commercieel directeuren, business development managers en marketing managers van technische en innovatieve B2B bedrijven van 20 tot 50 medewerkers. Gedreven en leergierige personen met de ambitie om hun organisatie te laten groeien door hun meest enthousiaste klanten centraal te stellen. 

Programma workshop

In samenwerking met Treestone heeft Caramel Business een efficiënte methode ontwikkeld om het gedrag van je verkooporganisatie af te stemmen op je superpromoters. Geen papieren oplossingen maar aan de slag in de praktijk. Deze workshop biedt je een eerste inkijkje in de kansen.  

We laten je in de workshop ervaren hoe je het handelen van je verkooporganisatie beter kunt afstemmen op de wensen van je superpromoter, je meest enthousiaste klant. En hoe kunnen medewerkers voor meer superpromoters zorgen? Daarnaast ga je in de workshop aan de slag met je eigen superpromoters. Wie zijn dat eigenlijk, wat willen ze, welke groeikansen zijn er en wat moet je doen om daar optimaal op in te spelen? 

Na afloop van de workshop is er ruime gelegenheid om onder het genot van een hapje en drankje met de andere deelnemers uit de B2B markt na te praten over je ervaringen en de volgende stappen die je zou willen zetten met de groei van je organisatie door superpromoters.

Datum en tijd 

Donderdag 17 maart 2016
Start programma 16:00 uur
Einde programma 19:00 uur
Aansluitend borrel 

Aanmelden met korting

Kosten voor deelname bedragen 80,- per persoon exclusief BTW.
Er zijn slechts 5 early bird tickets beschikbaar voor nog geen 35,- per persoon exclusief BTW.

Aanmelden voor deze workshop kan via Event Brite.  

 

Eerdere ervaringen deelnemers


Deelnemers op een eerdere workshop op 19 november 2015 waren marketing- en salesprofessionals van innovatieve bedrijven als Betty Blocks, Harver, en Hitma. 

De workshop was volgens de deelnemers inspirerend en interactief. 

  

Enkele quotes:

"Nog meer bewust van de kracht van de superpromoter. Zeer waardevol voor je bedrijf"

"De workshop heeft mij positief aan het denken gezet over de mogelijkheden"

"Bedankt. Ik heb weer een hoofd vol ideeën".

"Mensen maken bedrijven en successen"

Locatie

De workshop wordt gehouden op kantoor van Caramel Business, Czaar Peterstraat 157 in Amsterdam. 

Organisatie

Gerdien Dalmulder van Caramel Business en Steven Weijers van Treestone zijn ervaren commercieel specialisten met gezamenlijk 35 jaar werkervaring in de B2B markt met een passie voor innovatie, groei en enthousiasme. 

     

We zien je graag 17 maart! 

 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”