We bieden je organisatie een aantal prikkelende en beproefde recepten waardoor:

  1. Je klanten en ambassadeurs beter leert kennen en weet waar je voor hen het verschil kan maken;
  2. Je een effectief plan hebt waardoor je een hogere klantbeleving genereert;
  3. Je werknemers betrekt, motiveert en laat bijdragen aan een hogere merk- en klantbeleving;
  4. Je business groeit door mond-tot-mondreclame van je meest enthousiaste klanten en relaties.
Customer Experience Game - van inspiratie naar actie “Geef je de klant een stem in je team en ga je over tot actie” Veel bedrijven willen een betere experience bieden aan... Lees verder
Customer Experience traject “Recept voor meer enthousiaste klanten” Wist je dat uit onderzoek van Blauw Research blijkt dat... Lees verder
Werknemer engagement: Aanstekers programma “Vergeet dure mediacampagnes en investeer in medewerkers” Richard Branson zei het al: “Customers... Lees verder
Expectations: sturen op klantverwachtingen “Van beoordelen achteraf, naar waarmaken vooraf”   In een wereld die verandert, kun je elke... Lees verder
Superpromoter onderzoek “CreĆ«er inzicht in wie je superpromoters zijn” Uit onderzoek blijkt dat bedrijven in de zakelijke, B2B... Lees verder
Superpromoter activatie “Recept voor activeren van je meest enthousiaste klanten” Wanneer je marketingstrategie op orde is, je duidelijk... Lees verder
Superpromoter inspiratie sessie “Enthousiasme gegarandeerd!” Succes en groei door focus op de klant Soms is je... Lees verder
Customer Experience Training “Recept voor een hogere customer experience” Succesvolle bedrijven zien dat het nu meer dan ooit... Lees verder
 
“Jouw bedrijf laten
groeien door enthousiasme?”