“Een inspirerende why en aantrekkelijke merkwaarden”

Je ziet om je heen technologiebedrijven die het anders doen. Ze vertellen een fris, sympathiek en inspirerend verhaal en presenteren zich op een manier waar het lef en het enthousiasme vanaf spat. Het lijkt voor hen makkelijker om aan nieuwe klanten te komen. Ze laten vaak bovengemiddelde groeicijfers zien en komen voor in lijsten met snelgroeiers als Deloitte Technology Fast 50 of FD Gazellen AwardsWat is hun geheim?

In 3 stappen van vlammetje naar uitslaande brand

B2B bedrijven met de focus op hoe zij het verschil in de wereld of in hun markt willen maken en dit in hun merk merk weten te vertalen zijn succesvoller. Mensen staan steeds meer open voor bedrijven die authentiek zijn en een menselijker en sympathiekere boodschap hebben: “We snappen jou als klant, laat ons je helpen”. 

"Succesvolle organisaties scoren aantoonbaar goed op bevlogenheid en betrokkenheid. Medewerkers moeten ervan op aan kunnen dat er goed met hun belangen wordt omgegaan. Een duidelijke missie en inspirerend leiderschap zijn daarbij van groot belang’, aldus Effectory-oprichter Guido Heezen". 

Caramel biedt je een traject van een dag om de schwung van succes van je eigen bedrijf (opnieuw) te vinden. In drie stappen zorgen we dat je een vlammetje bewust laat uitgroeien tot een grote uitslaande brand:

  1. We creëren met het management team een gezamenlijk beeld: Waarom bestaat de organisatie en wat is haar missie? We ontwikkelen een inspirerende visie door focus op je Why, de inmiddels bekende methode Simon Sinek.
  2. We vertalen je "why" naar je merk, met je ideale klant in je achterhoofd. We ontwikkelen herkenbare cultuurwaarden en aansprekende merkwaarden 
  3. We verzamelen een aantal pakkende merkverhalen die makkelijk doorverteld kunnen worden aan medewerkers en klanten.

Uitvoering

  • Een workshop van 8 uur geleid door Jasper van Bochove, smaakmaker in groei en een merkspecialist van Caramel;
  • Deelname door management en sleutelpersonen als de marketing-, communicatie- en/of salesmanager van jouw organisatie;
  • Creatieve werkvormen door Caramel als maken van moodboards, verhalenwandeling en inspirerende filmpjes en voorbeelden;
  • Uitwerking door Caramel.

Resultaat

  • Een heldere why, verbindende cultuurwaarden en aantrekkelijke merkwaarden voor een helder en herkenbaar profiel in de markt;
  • Helder kader en meer focus binnen je organisatie voor een effectieve en consistente communicatie in je middelen en in je sales activiteiten. 

Ervaringen Caramel klant

Job Volwater, managing director van C-Job, een internationaal groeiend maritiem engineeringbureau: “De samen met Caramel aangescherpte visie, missie en nieuwe merkwaarden helpen ons als MT één taal te spreken en ons verhaal beter te vertellen.”

Kosten

De kosten voor dit traject bedragen €4.480,- exclusief BTW en reiskosten. 

Meer informatie

Blijf je stil staan? Of zorg je dat je business groeit met focus op een inspirerende why en aantrekkelijke cultuur- en merkwaarden? 

Wil je meer informatie over dit programma neem dan contact op met Jasper van Bochove.

We kijken uit naar een persoonlijke kennismaking en helpen je graag met je ambities om een geweldig B2B bedrijf te worden!

 
“Jouw bedrijf laten
groeien door enthousiasme?”