“Recept voor een hogere customer experience”

Succesvolle bedrijven zien dat het nu meer dan ooit draait om een optimale customer experience. Veel B2B bedrijven hebben daar ongekende kansen liggen. Ondanks de digitalisering is voor een hoge Customer Experience menselijk contact belangrijker dan ooit. Medewerkers spelen hierin een cruciale rol; zij maken het verschil in een onderscheidende customer experience waarover gepraat wordt. 

Voor wie?

Caramel heeft een Customer Experience training ontwikkeld, speciaal voor B2B bedrijven die inzien dat Customer Experience het verschil in de markt maakt. Voor innovators die de slag van "goed" naar "geweldig" willen maken en daarbij de klant centraal willen stellen. En zelf met hun medewerkers met Customer Experience aan de slag willen in de praktijk. Van persona's tot interviews en van customer journey tot actieplan.   

Opzet training

De werkvorm van de training is bedoeld voor groepen van 10-15 medewerkers en wordt in-house gegeven door 2 ervaren B2B specialisten van Caramel. 

In onze customer experience training maken we gebruik van verschillende technieken, zoals persona's, de customer journey en interviews. We zetten de doelgroep van je bedrijf centraal , gebruiken inspirerende B2B voorbeelden en zetten spelelementen in om klantgerichtheid en enthousiasme aan te wakkeren en te delen. Zo beklijft het geleerde beter. En de training is ook nog eens leuker en inspirerend!

Programma

  1. Kennismaking & doelen training
  2. Why, how & what van de Customer Experience aanpak   
  3. Customer journey scan inside-out
  4. Touchpoint research  - interviews
  5. Design ideal customer journey en brainstorm voor momenten van de waarheid
  6. Prototypes oplossingen 
  7. Just do it: action plan!

Kosten

De kosten voor deze training bedragen 2.980,- exclusief BTW, voor een hele dag van 9.00 tot 17.00 uur inclusief voorbereiding en materialen.

Ervaringen T-Mobile Zakelijk

Ilonka Smit, van T-Mobile Zakelijk, opdrachtgever en deelnemer over de Customer Experience training die voor haar team werd gegeven:

“Ik vond het zeer nuttig en leuk. Het gaf weer nieuwe inzichten en ook de praktische toepasbaarheid sprak me aan".

 

Blijf je stilstaan? 

Of kom je liever in actie en zorg je dat je business groeit met focus op een maximale klantbeleving en mond-tot-mondreclame? 

Voor meer informatie over deze training neem contact op met Jasper van Bochove.

Diensten

Vraag hier de Customer Experience training aan

Velden met een * zijn verplicht
 
“Jouw bedrijf laten
groeien door enthousiasme?”