“Recept voor groei door focus op je meest enthousiaste klanten”

Mond-tot-mond reclame van de 5% meest enthousiaste klanten (superpromoters) leidt in de B2B markt tot 70-80% van de nieuwe klanten. Elk bedrijf heeft kansen om te groeien met zijn superpromoters! 

Caramel Business biedt je een krachtig traject waar je superpromoters én de kansen om met hen te kunnen groeien centraal staan. 

Waarom zijn superpromoters belangrijk voor je organisatie?

  1. Superpromoters bevelen je aan en hebben dus een positief effect op de omzet en reputatie van een bedrijf
  2. Superpromoters zijn enthousiast, maar kritisch en betrokken en geven veel feedback waarmee je je organisatie kan verbeteren 
  3. Superpromoters zijn ideale kandidaten voor co-creatie trajecten. Of het nu gaat om het ontwikkelen van een nieuw product, de optimale customer journey, een marketingcampagne of een nieuwe strategie

Voor wie?

Dit traject is speciaal ontwikkeld voor:

  • Innovatieve B2B bedrijven van 20 tot 50 medewerkers
  • Bedrijven met de ambitie om hun organisatie te laten groeien door de klanten met potentie centraal te stellen

Onderdelen traject

Caramel Business heeft een efficiënte methode ontwikkeld om het gedrag van je marketing- en verkooporganisatie af te stemmen op je superpromoters. Geen papieren oplossingen maar aan de slag in de praktijk. 

  1. Kick-off met project-team
  2. Superpromoter-onderzoek kwanitatief (survey) en kwalitatief (interviews)
  3. Kansen identificeren met een interactieve brainstorm
  4. Kansen benutten en focus creëren door ontwikkelen waardeproposities
  5. Plan van aanpak opstellen voor 2 projecten

Kosten

De kosten voor dit traject bedragen €12.500,- exclusief BTW en reiskosten. 

Blijf je stilstaan?

Of kom je liever in actie en zorg je dat je business groeit met focus op enthousiasme, een maximale klantbeleving en mond-tot-mondreclame?  

Voor meer informatie over dit programma neem contact op met Jasper van Bochove.

 

 

 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”