“Enthousiasme gegarandeerd!”

Succes en groei door focus op de klant

Soms is je bedrijf toe aan frisse wind. Als jij je net als steeds meer andere bedrijven realiseert dat voor succes en groei de focus op klanten cruciaal is. Sterker nog, klanten die "gewoon" tevreden zijn, zijn niet loyaal, gaan vroeg of laat weg en zijn niet de ambassadeurs of superpromoters die ze zouden kunnen zijn. Elk bedrijf heeft ze, superpromoters, de enthousiaste klanten en relaties die anderen aanbevelen om klant van je bedrijf te worden. Maar hoe kan je zorgen dat je zoveel enthousiaste klanten en relaties krijgt dat ze groeimotor van je bedrijf worden? 

Aanpak

In een inspiratie sessie van 2 uur draait het om hoe je klanten en relaties enthousiaster krijgt. Zodanig dat ze over je bedrijf gaan praten en nieuwe klanten zich steeds vaker aandienen via mond-tot-mondreclame. Klanten die bovendien veel beter bij je passen. De sessie is bedoeld voor groepen van 15 tot 50 personen. Ideaal voor je organisatie of een afdeling waar de klant meer centraal moet gaan staan. 

Je krijgt het antwoord op de volgende vragen:

  1. Wat is klantgericht werken?
  2. Wat zijn superpromoters?
  3. Waarom zijn superpromoters belangrijk?
  4. Hoe maak je ze enthousiaster zodat ze het vaker gaan delen?

Concrete voorbeelden van andere B2B bedrijven verlevendigen de bijeenkomst en houden iedereen bij de les.

Er wordt ook serieus gewerkt door de deelnemers. In drietallen wordt in overleg bepaald wie de superpromoters onder hun klanten zijn en waarom. De kansen met superpromoters worden in de groepjes bepaald en plenair gepresenteerd.

We eindigen met een verrassing die de bijeenkomst op een leuke en energieke manier afsluit. Enthousiasme gegarandeerd! 

Kosten

De inspiratiesessie kost 575 Euro exclusief BTW en reiskosten.  

 
“Jouw bedrijf laten
groeien door enthousiasme?”