“The proof of the pudding is in the eating”

Download hier je activatieplan template

Velden met een * zijn verplicht

...en ontvang elke maand onze nieuwsbrief, vol inspiratie en idee├źn voor slimme marketing!

Alles begint met je doelgroep serieus nemen. Als je met persona’s en customer journey’s je doelgroep hebt omschreven, klantinzichten hebt verzameld, cruciale klantcontacten en momenten van de waarheid hebt bepaald ben je al goed op weg. Vervolgens bouw je je merk op basis van je doelgroep, je identiteit, waar je voor staat en wat je je doelgroep te bieden hebt. Maar wat je met al die ingrediënten doet bepaalt de klantbeleving en de actie die plaats vindt. 'The proof of the pudding is in the eating', nietwaar? 

Deze template helpt je om stap voor stap te bepalen welke concrete middelen je kunt inzetten in alle 5 fases van de customer journey; bewustwording, oriëntatie, koop, gebruik en heroriëntatie.

Voorwaarde is dus wel dat je een customer journey voor je persona hebt ontwikkeld. Op de Caramel website vind je templates voor het ontwikkelen van een persona en een customer journey.

We willen graag onze methode met je delen en wensen je veel plezier en succes!

 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”