“De vertaling van de marketingstrategie naar een concreet marketingactieplan is de kers op de taart”

Tim Obdam, directeur Betty Blocks:

"Caramel heeft ons echt geholpen door onze marketingstrategie aan te scherpen. De inspirerende strategische sessies volgden elkaar in rap tempo op en hebben samenhang aangebracht in alle activiteiten die we al op marketing en sales inspanningen hadden gedaan. Jasper en Gerdien bleven hameren op het aanbrengen van focus. Ze hebben ons geholpen om de juiste keuzes te maken. De uitkomsten van dit traject kunnen we ook inzetten voor onze zuster onderneming Prooflink. De vertaling van de marketingstrategie naar een concreet marketingactieplan waarmee we de wereld van de business apps aan het veroveren zijn, is de kers op de taart." 

Babs Sturkenboom, marketing manager van Betty Blocks:

"We zijn als team druk bezig met de uitrol van het marketingactieplan dat we samen met Caramel hebben gemaakt en realiseren al behoorlijk wat spin off met elkaar. We maken veel gebruik van de persona's die we in één van de strategische sessies met Caramel hebben ontwikkeld. Ook hebben we veel positieve reacties gekregen op Betty als merkpersona. Bovendien krijgen we input van allerlei kanten om het nog beter te maken en te promoten. Ofwel: betrokkenheid op basis van de boodschap. Dat is super!" 

 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”