Caramel heeft contactcenter ContactCare geholpen met een merktraject en de doorvertaling in haar nieuwe website. 

"Smaakmaker in merkbouw" Roderik heeft binnen Contactcare verschillende sleutelpersonen geïnterviewd en een workshop "merk in uitvoering" georganiseerd met zeven energieke en betrokken medewerkers. Vervolgens heeft Caramel de brandstory geschreven i.s.m. Fleur van Bladel, marketing specialist bij ContactCare.

"Creatief smaakmaker” Roel ter Voort en "smaakmaker in groei" Jasper van Bochove hebben vervolgens gewerkt aan het ontwerp van een nieuwe website respectievelijk het creëren van copy, geheel in lijn met de brandstory en het opgefriste en versterkte merkkader.

Zo opent het verstevigde merk nog meer deuren voor ContactCare om haar bedrijfsgroei te realiseren.

 

Lees hier de ervaringen van de Managing Director en marketeer van ContactCare 

Klanten

Oriënterend gesprek

Wil je weten wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?

Maak een afspraak voor een oriënterend gesprek!

afspraak maken
 
“Jouw bedrijf laten
groeien door enthousiasme?”