“Prettige samenwerking met gedegen resultaat”

Optimale online experience 

 

Geanimeerde conversaties in verschillende talen, een internationaal team van professionele, gepassioneerde mensen en een open en warm welkom. Dat zijn de eerste dingen die opvallen wanneer je Expereo HQ binnenstapt in het ruime pand in Amsterdam.

One Provider, Global Coverage

In dit internationale hoofdkantoor gebeuren prachtige dingen. Expereo is wereldwijd marktleider op het gebied van last-mile connectivity en mag klinkende namen in de internationale carrier wereld tot haar klantenbestand rekenen.

Wereldwijd verzorgt deze 'Global Hybrid Network Operator' breedband en dedicated internet toegang, managed VPN services, managed hardware en on-site professional services. Vandaag de dag opereert Expereo in alle belangrijkste regio's en heeft kantoren in Nederland, de USA, Singapore, de Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Rusland, Mexico en Marokko.

Expereo is sterk in lokale sourcing en delivery en biedt haar klanten een one-stop-shop concept. Zowel eindklant als opdrachtgever plukken daar de vruchten van. De customer experience wordt door klanten beschreven als professioneel, zeer snel en warm.

Ontwikkeling nieuwe website door Go2People

Expereo heeft recent een rebranding traject afgerond en besloten tot het ontwikkelen van een nieuwe website in samenwerking met webdesign bureau Go2People. Om de online experience van de nieuwe website optimaal aan te laten sluiten op de wensen en eisen van de belangrijkste doelgroepen van Expereo, adviseerde Go2People Caramel Business in te schakelen. 

Doelgroep interviews

In opdracht van Expereo en in nauwe samenwerking met Thomas Morel van Go2People voerden we vervolgens een aantal telefonische interviews uit met nationale en internationale opdrachtgevers van Expereo. Alphons Mulders, CMO en Co-founder Expereo over de interviews: “Erg interessant om te lezen. We hebben er een aantal belangrijke punten uitgehaald en de interviews leveren goede input voor dit project.”

 

 

 

 

Buyer Persona’s en online experience 

Op basis van de interviews ontwikkelden we een tweetal buyer persona’s die als basis dienen voor de ontwikkeling van het functioneel ontwerp van de nieuwe website van Expereo en de eerste aanzet geven voor een bijpassende contentstrategie. Thomas Morel, online marketeer en projectleider vanuit Go2People: “Wij zijn erg enthousiast over het project en de samenwerking.” 

Naadloze samenwerking

De samenwerking tussen Expereo, Go2People en Caramel Business wordt door alle partijen als snel, effectief en prettig ervaren. Margo van Dooremalen, Marketing communications manager van Expereo: “Go2People en Caramel Business hebben in korte tijd veel werk verzet; beide partijen zijn prettig om mee samen te werken en leveren tot nu toe gedegen resultaten op.” Lees hier ook de ervaringen van Expereo met Caramel. 

Op de website van Go2People staat een uitgebreide case beschrijving over het website traject. Daar vind je ook de mooie VIDEO testimonial van Margo van Dooremalen over de samenwerking en het resultaat daarvan!

 

Klanten

Oriënterend gesprek

Wil je weten wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?

Maak een afspraak voor een oriënterend gesprek!

afspraak maken
 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”