“toenemende behoefte aan Qlinx in de zorgsector”

Over Qlinx

Qlinx biedt een unieke online oplossing voor het snel vinden en uitnodigen van flexwerkers. De arbeidsmarkt flexibiliseert de komende jaren steeds verder en versnippert in oproepkrachten, uitzendkrachten, detacheringsmedewerkers, payrollmedewerkers en zzp-ers. Qlinx is snel op deze ontwikkeling ingesprongen en heeft een systeem ontwikkeld waarmee bedrijven hun flexpool efficiënt en efectief kunnen uitnodigen en beheren.

Aanleiding marketingstrategie

Qlinx is momenteel bezig aan een opmars in Nederland. Er is een toenemende behoefte aan Qlinx in bijvoorbeeld de zorgsector, denk aan ziekenhuizen en de Thuiszorg. Doel van Qlinx was om de potentiële beslissers en gebruikers in de gekozen branches beter duidelijk te maken welke voordelen zij kunnen behalen met de oplossingen van Qlinx.

Aanpak merktraject en marketingplan met focus in de zorg

In de zomer van 2014 is de marketingstrategie samen met Caramel Business aangescherpt, het Qlinx merk met merkwaarden, propositie en merkbelofte steviger neergezet. Ook zijn een aantal persona's en een customer journey uitgewerkt en met de uitkomsten werd een specifiek plan met de focus op de zorgmarkt ontwikkeld. De volgende stap was de vertaalslag naar marketingmiddelen. Caramel heeft een nieuwe website ontwikkeld met partner Nethead en de webteksten geschreven. De website biedt de mogelijkheid om de besparing met Qlinx zelf uit te kunnen rekenen. Ook zijn 4 klantcases door Caramel Business ontwikkeld op basis van interviews met enthousiaste klanten en gebruikers zoals het Kennemergasthuis. Deze klantcases zijn op de nieuwe website van Qlinx te lezen. 

De laatste tijd haalt Qlinx verschillende nieuwe klanten in de zorg binnen, zoals Florence Thuiszorg. Het traject heeft resultaat gehad. 

Hou Qlinx in de gaten!

Klanten

Oriënterend gesprek

Wil je weten wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?

Maak een afspraak voor een oriënterend gesprek!

afspraak maken
 
“Jouw bedrijf laten
groeien door enthousiasme?”