Al meer dan 20 jaar help ik grote en kleine, profit en non-profit, b-to-b en b-to-c organisaties om klantgerichtheid aan merkgedrevenheid te koppelen. 
 
“Specialist merkwaardige klantbeleving”
Iedereen weet dat in de klantervaring de waarde wordt gecreëerd en het verschil wordt gemaakt. Soms op onverwachte plaatsen en momenten. Klantgericht denken en doen biedt daarom grote kansen voor ondernemers.
 
Maar, de meest succesvolle organisaties doen dat wel heel bewust vanuit hun eigen kracht, hun merk. Ze bekennen kleur en zijn daardoor niet alleen klantgericht, maar ook herkenbaar, geloofwaardig en onderscheidend. Ze verbinden klantgerichtheid aan merkgedrevenheid. Een gouden combinatie blijkt uit vele onderzoeken.
 
Ik help bedrijven aan een ‘klantgerichte’ merkidentiteit, een praktisch Merkbelevingskompas en merkwaardige klantervaringen.
 
Veel inspiratie daarvoor haal ik uit actuele ontwikkelingen, maar ook uit de enorme verscheidenheid aan klanten die ik heb mogen helpen. Elke keer weer een nieuwe wereld. Geweldig. Daarnaast reis ik ook graag, ben ik gek op stedentrips en houd ik van design, fotografie, architectuur en andere mooie dingen. Een guilty pleasure is voetbal; training geven, kijken, net doen of ik er verstand van heb en af en toe zelf nog de wei in (of het kunstgras op).
 
Nieuwsgierig, vragen of eens sparren over je eigen merk(beleving), aarzel niet en neem contact op voor een afspraak!
Telefoon:06 55 80 00 80

Ons team

  • Jasper: “Customer Experience Specialist” In deze tijd worden we overspoeld door... lees verder 
  • Jeroen: “Specialist merkwaardige klantbeleving” Iedereen weet dat in de... lees verder 
  • Frank: “Navigator van leiders bij gezonde groei” Ambities realiseren doe je in 2 fasen.... lees verder 
  • Peter: “Specialist in business-sturing” Het is heerlijk om ondernemers... lees verder 
  • Roel: “Creatief puur sang” Graag neem ik plaats op de stoel van... lees verder 
 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”