Kernwoorden voor mij zijn: enthousiasme, klantgerichtheid, samenwerken en groei. Ik ben initiator, directeur en eigenaar van Caramel. 

Mijn inspiratie haal ik uit (persoonlijke) groei, concrete resultaten, tevreden en succesvolle klanten, interessante mensen, nieuwe inzichten, mijn gezin, vrienden, reizen en muziek.

“Customer Experience Specialist”

Ik help algemeen en commercieel directeuren van ambitieuze B2B bedrijven om klantgericht te groeien.

Mijn klanten en partners kennen mij als een gedreven en veelzijdige B2B marketingstrateeg met een specialisme in customer experience en ambassadeurs activatie.

Met 22 jaar ervaring help ik ambitieuze bedrijven die willen groeien door hun ideale klant écht centraal te stellen. Hoe doe ik dat? Ik:

  • Ondersteun je graag bij nieuwe keuzes maken - positionering en marketingstrategie
  • Help bij het ontwikkelen van je merk - merkbelofte en kernwaarden
  • Doe klantonderzoek naar ervaring en verwachtingen - online tools, NPS en interviews met klanten
  • Zorg voor een merk-waardige beleving - customer journey's optimaliseren
  • Haal het enthousiasme van medewerkers en klanten naar boven - ambassadeurs activatie
  • Betrek het personeel en begeleid het MT - om met een klantgerichte koers groei te realiseren.

Mijn hoogste doel is mijn klanten helpen om bevlogen medewerkers en enthousiaste klanten te krijgen. Dan komt een organisatie in flow en groeit zonder dat het grote inspanning kost.

Veel affiniteit en ervaring heb ik met B2B bedrijven in Telecom, ICT of engineering.

Oh ja: ik ben een enorme muziekfreak. Ik luister van 10cc tot Zappa, van disco tot symfo en van jazz tot metal, ga veel naar concerten en festivals, verzamel cd's en doe regelmatig mee aan popquizzen. Muziek is voor mij een enorme inspiratiebron.

Heb je een idee of een vraag, neem contact op voor een kennismaking en een goed gesprek!

Email:jasper@caramelbusiness.nl
Telefoon:06 - 815 62 614

Ons team

  • Jasper: “Customer Experience Specialist” Ik help algemeen en commercieel... lees verder 
  • Jeroen: “Specialist merkwaardige klantbeleving” Iedereen weet dat in de... lees verder 
  • Frank: “Navigator van leiders bij gezonde groei” Ambities realiseren doe je in 2 fasen.... lees verder 
  • Peter: “Specialist in business-sturing” Het is heerlijk om ondernemers... lees verder 
  • Roel: “Creatief puur sang” Graag neem ik plaats op de stoel van... lees verder 
 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”